A víte, co je pozítří? Sam by už byl ve škole

30.08.2015 10:32

Myslím, že většině studentů se při vyslovení "pozítří začíná škole" nahrne krev do tváří a naskáče husina. Já patřím mezi tu menšinu, kteří se do školy docela těší. Víte co, čeká mě nová parta, noví učitelé, jsem moc zvědavá, jak to všechno bude. Asi tak nějak jako Sam.

O Virtuózovi jsem už mluvila v předchozím článku, takže jistě víte, že Samuel "Sam" je jeho hlavní hrdina. Ten jde na rozdíl ode mě tedy do druháku a s podobnou úvahou - možnost začít něco nového. Sam totiž mizí z rodného státu a míří na Floridu, konkrétně do Spring Hill a tam na střední. A ano, jelikož bydlí na internátu, v této době by už tam byl. Sice jsem se nedívala do kalendáře, jak na tom příští rok budeme (kniha by měla být zasazená do roku 2016, uvidíme, kolikrát to ještě změním :D), ale mám to nastavené, že škola začíná v pondělí (což my studenti docela neradi, přiznejme si to), takže Sam je už třicáté srpnové dny na internátu a seznamuje se. Čili v této době, kdy píšu tento článek, asi nějak přijíždí na parkoviště. Myslíte, že příjezd probíhá podle plánů? To by nemohli být Jenkinsovi...

Tím tedy míním, že Virtuóz je takový větší projekt, do nějž se prostě pouštím, kdykoli to jde, a kde to neustále měním. Prostě se rozhodněte, jen tak, zda bude hlavní hrdinka držka, nebo nesměloun. Pro co jste spíš vy? :)

Takže to je teď moje poslední prázdninová práce. Krom toho taky zkouším psát anglickou fanfikci, najdete ji na wattpadu, pokud mě chcete zdrbat za angličtinu. Ale vážně se snažím.

Užijte si poslední prázdninový víkend. A hlavně zítřek, když už je to pondělí. ;)

Adelle