Adelle zdraví ze záhrobí s novou obálkou HP

14.06.2015 16:43

Je to tak, Adelle si vzpomněla na web (díky onomu muži, co mi napsal do vzkazníku a já si téhle webovky zase všimla), a tak sem háže další informativní článek.

Pokud se vám nezalíbil obal Hledání Pravdy, tak teď už se bát nemusíte - knihy se tisknou novým stylem jako obyčejné paperbacky. Upřímně, mně se to takhle taky líbí víc. :)  Koupit nové vydání můžete na https://eknihyjedou.cz/tistene_knihy_seznam 

A víte co? Vrátila jsem se k přepisům, takže se pilně věnuju Nightmare a ještě jedné další. Tu vám ale neprozradím, kdyby z toho zase sešlo. :D Jen můžu s jistotou říct, že jsem už doeditovala celý Jeden dotek, takže teď budu jen marně čekat na reakce nakladatelů. A pokud se to povede... no, víte co.
Jinak se opět vracím k Čarodějčině dceři, tedy Kotli... pokud to půjde, brzy se ho dočkáte :)

Vydržte to se mnou ještě chvíli :)

Adelle