Jak by vypadala Luciferka?

13.09.2015 15:25

Zdravím!

Na úvod se zeptám, jak se daří ve škole? :) Já nastoupila na prestižní gymnázium a sice to je dřina, ale tak nějak mě to celé baví :)
Ale dost o škole. Koho to zajímá, že. Zpět k tomu, proč vlastně píšu tenhle článek. Opět jsem se pořádně vrhla do Luciferky, jelikož si s Virtuózem nejsem jistá a spíš opravuju některé ehm scény, které mi přijdou vadné. Nemůžu se rozhodnout, jestli bude lepší mít Sama tichého, nebo držkatého. Asi by nebylo marné napsat obě verze a pak je porovnat, hm. Popřemýšlím o tom.

Takže k Luciferce. Lucian i Lucka za sebou mají první rande a doufám, že to už je vážně poslední velký přepis. Ne že by mi vadilo znovu objevovat, jak je Lucian úžasný, to rozhodně ne. Jen to dá vzhledem k té kruté realitě docela dost práce (a zabere hodně času). Každopádně jsem se vrhla do vizualizace postav - poslední dobou si pro sebe jen tak kreslím, takže jsem se rozhodla i pro postavy z Luciferky. Jako první přišla na řadu Lucka, takže pokud se vážně povede, mohla bych ji sem v příštích pár článcích hodit. ;) Ovšem až budu kreslit Luciana, to bude koncert.

Užívejte školních dní, aspoň těch bez písemek.

Adelle