Když jasmín voní, peklo láká a společnost se hroutí

18.01.2015 16:01

Poslední dobou to tu nějak šidím. No nic, pokusím se to nějak vyžehlit.

Vůně jasmínu je moje nová povídka, kterou můžete číst jak na Wattpadu, tak i na Bez hranic. A jako zastánce LGBT tématiky jsem se rozhodla jednu taky zkusit. Zatím z toho neplánuju nějakou knihu, je to pouze povídka dostupná online. No uvidíme, co se z toho ještě vyvine ;)
Už mi pomalu přijde divný to psát, ale opět jsem se vrhla na přepis Luciferky. Už popáté. Takže se druhý díl automaticky trochu zdržuje. Vydání prvního dílu se tedy trošku šoupne... možná trošku víc... ale věřte mi, jednou to bude! :)
A ne, nebojte se. Lidská společnost se nehroutí - ačkoli o tom kolikrát pochybuju. Jedná se o Jeden dotek, o němž teď zjišťuju, že jsem vám ani tak moc neřekla, že? Trošku sci-fi, trochu romantiky, hodně humoru. Blížím se ke konci a chystám nějaký heart-breaking. ;)

Tak teď spěchám na poslední uzavírání známek. Držte mi palce ;)

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek