Když se zamilujete... asi po milionté

09.03.2015 13:54

Je asi víc než jasné, kde beru inspiraci (obzvlášť když to řeknu v každém rozhovoru, že). Filmy, hudba, životy. A právě teď jsem se dokopala k dalšímu příběhu... no, povídce, pomocí jednoho úžasného seriálu.

Sledujete seriál Merlin? Nebo jste spíš sledovali? Vím, že už se přestal natáčet a ukončili to, já sama se teď pomalu pouštím do druhé série a fakt mě to baví. Slabé slovo... Colin Morgan a Bradley James jsou prostě skvělí, co si budeme nalhávat. A to bych nebyla já, kdybych z toho něco neudělala, že...

Původně to měla být jedna velká úchylovina, ale řekla jsem si, že to chce taky něco na oddech, takže jsem si rozepsala povídku Merlinovci neprojdou! Pár kapitol je již dostupných na Bez-hranic. Vlastně je to čistě z nynější doby, ale ta inspirace tam je vidět ;) Jde o kluka a holku, staří od sebe dva roky, on je na dně, ona na vrcholu. Ona je chladná, on trousí poznámky, kde se dá. A i přesto si k sobě najdou cestu. Prostě příběh plný romantiky a vtipu, co ode mě jiného čekat.

Brzo očekávejte ještě další článek, protože teď toho je hodně ;)

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek