Květiny všude kolem, srdce hoří a škola mi bere čas

27.02.2015 14:56

Skoro po měsíci jsem tu s dalším přehledem novinek.

Myslím, že o Vůni jasmínu, LGBT povídce, jsem tu už psala. Tak ta už je hotová, celá je prozatím dostupná na serveru bez-hranic.cz, kde aktuálně pokračuju v květinkování a píšu volné pokračování z pohledu Delancy. Proč ne, že. Děkuji všem za skvělé ohlasy! ♥
Srdce mi hoří všemi barvami plamenů a já se nedokážu udržet. Luciferka tedy samozřejmě vede, když už je tam to peklo, že, ale je to takové... zmatené. Většinu času věnuju škole nebo povídkám (též připomínám Merlinovce, které spolu se Sladkým narcisem publikuju na bez-hranic), ale když už na to sednu, vždy napíšu k něčemu trochu. Luciferka, Pravda na dosah, Kotel plný jedu... Tornádo... No uvidíme, jak to takhle povede.

Spolu s E-knihy jedou chystáme něco velkého... a už brzy to vypukne! :)

Adelle