Luciferka v nakladatelství, Pravda se stěhuje a česnek vítězí

18.08.2014 18:20 Tak se po delší době opět hlásím s dalším přehledem novinek. Abych to vzala postupně, co se týče názvu článku... tak se mi nějak podařilo ukončit Luciferku a zkouším, zda obstojí v kubulínské redakci. Ne, ještě to nevzdávám. Pokusy budou pořád, jinak se určitě zase dočkáte elektronické podoby :) Kdyby vás to zajímalo, tak tohle je již čtvrtá verze Luciferky. Přitom jsem dopsala jenom tu první. Další dvě verze se sekly u toho, jak se Lucka seznámila s Lucianem, a teprve čtvrtá verze se dočkala všeho ostatního - včetně konce. Tento příběh jsem zasadila do svého rodného města do budoucnosti. Takže ano, až na to peklo to je skoro reálné. ;)
Pak tu tedy máme pokračování Hledání Pravdy s názvem Pravda na dosah. Příběh má už 20000 slov, což je jen o 16000 méně, než má první díl... nejde mi to se zastavit :) Určitě jste již zaregistrovali, že na Goodreads má můj profil nový citát a ten pochází právě z aktuální scény, kdy jsou Pravda se Lží donuceni opustit Vinnův hrad. Během dovolené (která byla opravdu skvělá ;)) mě napadlo dost scén, takže to teď tak nějak budu dopisovat.
No a nezapomínám ani na Čarodějčinu dceru, která si už  jistě našla nějaké fanoušky ;) Lehce rozjíždím třetí díl s názvem Kotel plný jedu a Novilla odhaluje, že čarodějové stále používají koště. To jen kvůli stížnostem okolí, že čarodějové přece létají na koštěti. :) Kdo má rád upíry, tak si ve třetím díle přijde na své, protože se objeví dvě důležité postavy a ty to s námi potáhnou až do konce série.
A kdo se účastnil Letního knižního HOPu, kde byla jako cena Čarodějčina dcera, honem běžte kontrolovat e-maily! :)

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek