Obálka Pravdy na dosah, Lucian na ledě a roadtrip s upíry

20.10.2014 13:58

Ne, Adelle ještě neshnila. A hlásí se s dalším přehledem novinek.
Vezmu to pěkně popořadě, tak, jak hlásá nadpis. Ano, máme obálku druhého dílu Pravdy. Upřímně, líbí se mi asi o trošičku víc než jednička :) Bedlivě sleduje můj facebook, brzy se tam objeví. A už se blížím k prvnímu dílu, co se týče počtu slov, tak přemýšlím, zda to rozjet ještě trochu víc, a nebo to ukončit aktuální scénou a že by to bylo stejné jako jednička... No, ještě uvidím. Ale můžu slíbit, že komu nepřišel žádný záporák v prvním dílu, v druhém si s ním užijete :) Ve třetím vlastně nejvíc, ale o tom pšt ;)
Teď si nejsem jistá, zda jsem to už psala, ale Luciferka vyjde v průběhu jara 2015 a už se na to těším. :) Právě tak nějak pomaličku píšu dvojku a jsem u scény, kdy Lucka učí Luciana bruslit... abych přiznala barvu, taky se u toho směju. A dost. :D Scénu tedy píšu zvlášť, protože jsem ještě ani nedošla k hlavnímu bodu druhého dílu, takže buď to tam přidám později, nebo to zakomponuju až do trojky ;)
Přichází řada na Kotel plný jedu, třetí díl Čarodějčiny dcery. Musím se zmínit; děláte mi radost! Počet kupujících roste, zbožňuju vás ♥ A co se tedy trojky týče, máme zatím čtyřicet stran a už jsem stihla představit další poměrně důležité hrdiny. Jestli máte rádi upíry, doufám, že vám udělám radost ;) A ne, roadtrip to není. Jen to tak na první pohled vypadá. Opravdu, sama jsem Amerikou necestovala, takže by to nedopadlo dobře ;)
Aktualizovala jsem také stránky pod záložkou SAMOSTATNÉ KNIHY, tedy spíš jednu, a to Jeden dotek. Jedná se o mou další připravovanou knihu, která tentokrát nespadá do žádné série a bude čistě jenom o budoucnosti, minulosti a vtipu. ;) Více vám o tom povím až v příštím článku. ;)