Přepis Prokleté

20.07.2014 09:15

Možná jste to už postřehli, možná ne, ale rozhodla jsem se pro definitnvní přepis prvního dílu série Nightmare. Upřímně doufám, že nějak nepolevím a že se opět dostanu na předchozí číslo 320 stran. Zatím píšu třetí kapitolu a přiznávám se, není to vůbec lehké. ;) Asi začnu nenávidět přepisy.
S dvojkou na tom taky nejsem o moc líp, protože je přece jen těžké psát dvojku, když máte rozepsanou jedničku, byť ji jen přepisujete. Takže se asi leden 2015 přesune na prázdniny. A s Prokletá nahradí její termín.
Každopádně se můžete již brzy těšit na soutěž na mém blogu, do Letního HOPu chystám něco s ČD a v říjnu bude mít můj blog narozeniny, takže to budou nějaké knižní ceny a záložky z mé dílny. Tak uvidíme. :)
A jestli chcete vědět ještě něco jiného než co se týče Nightmare... s Čarodějčinou kletbou jsem se rozšoupla a jsem asi za půlkou. Nejspíš za to může dobrá nálada z lidí, kteří si už koupili Čarodějčinu dceru. Moc vám tímto děkuji! Jste úžasní :) A pak mám pro vás ještě jednu novinku s ČD. Určitě jste si již všimli, že je taková krátká e-novela k prvnímu dílu z Archissova pohledu. Tak pro ty, kteří se spíš přikloní ke druhé straně bratrů, chystám to samé ke dvojce z pohledu Tinka. Nebudu říkat, o čem daná kapitola bude, protože bych až příliš naspoilerovala děj Čarodějčiny kletby. Nechte se překvapit. :)
Mimochodem, moji maličkost již můžete najít i na Facebooku. Opravdu to teprve rozjíždím, takže to podle toho vypadá, ale budu se snažit tam pravidelně přidávat nějaké novinky :) Už teď tam můžete najít obálku chystané Luciferky, tak šup tam! :)