Rok na gymplu za mnou a ono to žije, padají rekordy a zase přepisuju

19.08.2016 18:34

S mistrem Frankensteinem bych si jistě rozuměla, co se týče mého zanedbávání. Ale stalo se toho hodně, takže zas mám o čem psát, že jo.

Především mám za sebou první rok na olomouckém gymplu a za chvilku mě čeká druhý. Řeknu vám, je to těžký, ale my to stejně vždycky obrátíme tak, že se tomu zasmějeme. Typická povaha Čechů. Sice se pořád strašně bojím tělocviku, ale víte co. Obě vysvědčení jsem vytáhla na čtyři dvojky, což se ale odrazilo i na mém psaní.

Pozitivně. Člověk by to nečekal, ale začala jsem psát ještě víc.

Zrovna před pár minutami jsem rozepsala nový román. Budou padat rekordy a budou bolet bránice. Minimálně hlavním hrdinům, ale sama zatím všechno rozjíždím, takže víc řeknu později. Co je důležitější, přepsala jsem celou první knihu Nightmare. Prokletá je zase delší než všechny předchozí verze, až si říkám, kde pořád dělám chybu :D Je na čtecí kontrole u mých soulmates, tak jsem zvědavá, co na ni řeknou. Vrátila jsem se taky k Merlinovcům, které s radostí přepisuju a zanedbávám všechno ostatní, ale nejsem si jistá, jestli se znovu objeví ne bez-hranic. To si ještě promyslím.

A co se týče zbytku, pěkně to čeká, až se mi uráčí opustit svět Arthura a Mori. ;)

Užívejte prázdniny, dokud ještě jsou, i když toho sluníčka moc není.

Adelle