Prázdniny s novou dávkou múzy... snad

26.06.2015 11:48

A je to tu. Dlouho očekávaný konec. Se svou třídou, s níž jsem strávila náherných 9 let, se loučím a nastupuju do nového kolektivu. Budete mi chybět, všichni.

Ale tohle sem vypisovat nebudu. Důležité je, že ten náročný poslední rok konečně skončil a já mám teď před sebou 2 měsíce plné volna. Takže jak na čtení, tak i na psaní bude o dost více času. Doufám. Čili nějak do konce roku byste se snad mohli dočkat Čarodějčiny dcery 3.

S Kotlem plným jedu to nevypadá vůbec špatně, i když přepisování jde velmi těžce. Rozhodla jsem se pro jeden zásadní čenž, od základů změnila jednu postavu a tím se to táhne na celou knihu a její děj. Díkybohu je to zatím 11 tis. slov, takže toho není zase tak moc. Sama jsem zvědavá, co si na mě ty postavy ještě připraví.

A pokud někdy přijdu na to, jak se ukládají postavy z The Sims do počítače, ukážu vám, jak by podle toho měly vypadat určité postavy z různých sérií. ;)

A jakpak vám dopadlo vysvědčení? Byli jste úspěšní? :)