Re-writing Dračího honu, únik před Twilightem a věčný souboj mezi dobrem a zlem

27.11.2014 15:36

Tak jsem se rozhodla podělit se s vámi, jak na tom zrovna jsem. Asi bych měla začít pěkně podle nadpisu, že?
Tedy, Dračí hon jsem se rozhodla přepsat. Když jsem si to včera večer pročítala, byla jsem docela vedle z toho, co jsem to sakra napsala. o.O Tolik tedy o mých předloňských spisovatelských dovednostech.
Každopádně jsem se rozhodla to přepsat. Nápad na to jsem měla už delší dobu, ale po včerejším re-readingu nelze jinak. A vzhledem k tomu, co mě teď čeká (a to nepočítám, co mě ještě čeká v dubnu o_o), byste se toho mohli dočkat tak v roce 2020 :D
Kotel plný jedu opravdu vystihuje nadpis. Doslova a do písmene utíkám před podobností se Stmíváním. Všimla jsem si, že na to nějak často narážím a ne, NELÍBÍ SE MI TO. Holt to vypadá, že se vydání KPJ zdrží déle, než jsem plánovala.
(Ale nemusíte se bát. Pilně se věnuju dvojce Pravdy, té se dočkáte snad brzo.)
A myslím, že už vám došlo, čeho se týká poslední část nadpisu - druhého dílu Luciferky. (Ne, ještě nemám název.) Po osmi stranách úvodního kecání jsem tam konečně přidala onu klíčovou osobu, která tam vlastně rozproudí krev v žilách nejen osobám. (Obrazné řečení. Neberte to vážně.) Jo, jedná se o Austina, který je přesným opakem Luciana - anděl -, ale postupně zjistíte, že zas tak odlišní nejsou. ;) No, sama jsem zvědavá, co z toho ještě vznikne.
Jestli vás zajímá Jeden dotek... blížím se k hlavnímu zvratu ;)

Jinak potřebuju držet palce! Právě se domlouvám s vydavatelstvím Akcent... a mohlo by to klapnout... :)

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek