Skoro nacházíme Pravdu, aneb pár slov o mé nové knize

23.05.2014 18:26 Zrovna jsem přišla na to, že jsem vám o Pravdě ještě vůbec nic neřekla.
Jde o mou nově připravovanou knihu (čti: sérii), kde účinkují hlavní hrdinové: Pravda a Lež. Tedy hlavní hrdinkou je Lež a ta hledá Pravdu. A právě teď se s touto knihou blížím k závěru.
Kniha je rozdělená na tři části a právě jsem dopsala první kapitolu té poslední. Nápady už mám všechny zapsané, teď to jen musím nějak dát do kupy a bude to. Sama jsem tedy zvědavá, co najdu za chyby, až to budu projíždět znovu :).
Když vezmu v potah dopsání, všechny korektury a taky konečně uzavření známek (v úterý mě čeká Akademie, tak mi držte palce), vidím to tak na polovinu prázdnin. Doufám.
Tak se jen předem ptám, byl by nějaký zájemce, kdo by to po mně přečetl, případně ještě našel chyby a řekl na to svůj názor? :)